LogoNYSTED BADMINTONKLUB.

Indholdsfortegnelse

MEDLEMSKAB:

horizontal rule

Foreningens formål er at virke for badmintonsportens trivsel og udbredelse. Formålet søges fremmet ved deltagelse i holdturneringer, stævner og sammenkomster af sportslig interesse, samt arbejde for de bedst mulige betingelser for sportens udøvelse.

Nysted Badminton Klub holder til i IDRÆTSSALEN I NYSTED, som har 3 baner, og KETTINGEHALLEN, Kettingevej 46, 4892 Kettinge, som har 5 baner.

Se også Medlemsliste, ajourført 2015/16.
(åbner i nyt vindue).

horizontal rule

KONTINGENTER:

Kontingentindbetaling.
Kontingent for 2015/2016, kr. 500,- bedes indbetalt på klubbens konto reg.nr. 1551 kontonr. 3221807227 med angivelse af navn,
senest 7.september. Banetider, der ikke er betalt for vil herefter blive fordelt.
Passive medlemmer, som ikke længere kan/vil spille, men som gerne vil deltage i klubbens øvrige aktiviteter, kan bibeholde
deres medlemskab for kr. 100,- om året.
Der tilbydes fortsat kombinationsmedlemsskab af tennis -og badmintonklubben for kun kr. 800,- pr. år.